2013/06/20

På återseende! / See you soon!

Livet tog en oväntad vändning, därav min tillfälliga frånvaro på min blogg. Nu verkar det som att livet börjar vända och jag se möjligheten att ta upp mitt bloggande. Härligt! =-D

Jag har virkat en del och det finns foton som ska läggas upp på bloggen, det kommer jag att göra under sommaren. Till hösten hoppas jag att jag är igång med att skriva om mitt filosoferande, virkande och pysslande.

På återseende!
Gör dig en underbar sommar!

In English

Life took an unexpected turn, hence my temporary absence from my blog. Now it seems that life begins to turn around and I see the opportunity to take up my blogging. Lovely! =-D

I have crocheted some and there are photos to be uploaded on the blog that I will do over the summer. This fall, I hope that I'm up and running with writing about my philosophizing, crochet work and crafting.

See you soon!

Make yourself a wonderful summer!


Tips till sommarens grillkvällar! / Tip for the summer barbeques!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar